maandag 29 april 2013

Huiswerkbegeleiding

Moeite met één of meerdere vakken en heb je hulp nodig? Dat is geen probleem als je een huiswerkbegeleiding aanschaft. Zelf heb ik vorig jaar ook gebruik gemaakt van huiswerkbegeleiding. De reden dat ik dat had aangeschaft was omdat ik moeite had met het vak geschiedenis. Ik had het gevoel dat ik het nooit onder de knie zou krijgen, maar toen ik voldoende uitleg en ondersteuning kreeg snapte ik stap voor stap meer van het vak.


Eerder werd ik raar aangekeken omdat ik gebruik maakte van huiswerkbegeleiding, totdat ze zelf uitleg nodig hadden. Veel stonden versteld dat ik opeens veel informatie wist over een aantal vakken. Ook kon ik tijdens het maken van mijn eindexamen profiteren van de uitleg die ik kreeg van mijn huiswerkbegeleiding. Veel vragen vond ik namelijk makkelijk en dat bleek ook uit mijn eindcijfer. Mijn gemiddelde cijfer voor het vak geschieden was een 7.8 en daar ben ik natuurlijk wel trost op.

Mijn buurmeisje heeft dit jaar het eindexamen die ik vorig jaar ook heb gehad. Ze heeft net als wat ik vorig jaar had moeite met het vak geschiedenis en aangezien ik iedereen een diploma gun ben ik naar haar toe gegaan en heb me zelf aangeboden als huiswerkbegeleiding. We zijn nu vier weken verder en al gauw blijkt dat ze nu veel meer weet over het vak. Ze heeft nu ook meer tijd om voor andere vakken te gaan leren. Mijn buurmeisje heeft beloofd als ze minimaal gemiddeld 7,5 in haar rapport komt te staan mij meeneemt naar het pretpark Slagharen.

Op http://www.handigemensen.nl/huiswerkbegeleiding-nl kun je voordeling huiswerkbegeleiding vinden in je buurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten